چگونه مراجعات حضوری و تماس های تلفنی صندوق قرض الحسنه را کاهش دهیم ؟

نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب باعث کاهش مراجعات و تماس های تلفنی می گردد

گاهی اوقات اعضای صندوق می خواهند از موجودی و گردش حساب خود مطلع شوند و یا درخواست وام داده یا مبلغ پس انداز ماهیانه خود را تغییر دهند و یا مبلغی را به حساب شان واریز نموده یا برداشت کنند . جهت انجام این امور بهتر است مدیران صندوق های قرض الحسنه ، خدمات مورد نیاز اعضای شان را در کمترین زمان ممکن و به سهولت ارائه دهند و بروکراسی و کاغذبازی را تا حد ممکن کاهش دهند از طرفی دیگر بهینه سازی این امور باعث ساده شدن کارها برای پرسنلی خواهد شد که مدیریت فرآیندهای صندوق قرض الحسنه را بعهده دارند .

بعنوان مثال برای کاهش ترافیک یک اتوبان می توان ورودی های آنرا ببندیم حتما ترافیک کم خواهد شد ولی این کار پاک کردن صورت مسئله است همین امر در برخی صندوق های قرض الحسنه اتفاق می افتد یعنی با کاهش خدمات باعث کاهش مراجعات می شوند مثلا واریز به حساب و برداشت از حساب را به دلایل مختلف و با تصویب هیئت مدیره از لیست خدمات خود حذف می کنند .

صندوق های قرض الحسنه جهت هر خدمتی که ارائه می دهند فرم یا فرم های مرتبطی دارند که اعضا می بایستی با مراجعه حضوری آن فرم ها را دریافت نموده سپس تکمیل و امضا نمایند . این یک روش سنتی و مرسوم می باشد که می بایستی با فرم های الکترونیکی جایگزین گردد .

نرم افزار صندوق قرض الحسنه که تحت وب باشد بهترین گزینه برای پاسخگوئی و ارائه خدمات به اعضا می باشد . در واقع شما یک پورتال قرض الحسنه خواهید داشت که اعضای تان با کلمه کاربری و رمز عبور وارد کنترل پنل اختصاصی شان خواهند شد . در آنجا به تمامی اطلاعات مالی خودشان دسترسی دارند بدون تماس تلفنی از موجودی و گردش حساب شان مطلع می شوند و نیز می توانند بدون مراجعه حضوری درخواست وام بدهند یا مراحل ضمانت را طی کنند و یا درخواست برداشت مبلغی از حساب بدهند یا مبلغی به حساب شان واریز کنند . خلاصه اینکه تمام فرآیند های صندوق را از طریق نرم افزار صندوق قرض الحسنه تحت وب انجام خواهند داد  .

البته کامل بودن بسته نرم افزاری نیز بسیار مهم است . در یکی از سازمان های دولتی که پورتال قرض الحسنه را پیاده سازی نموده بودیم ، اعضا پس از درخواست غیرحضوری وام از طریق سایت ، تماس تلفنی می گرفتند تا مطمئن شوند که درخواست شان ثبت شده است یا خیر ؟ و حجم این تماس ها زیاد بود از اینرو تصمیم گرفتیم که  پس از ثبت درخواست وام بلافاصله یک پیامک از طریق سیستم ارسال گردد و کد رهگیری و اطلاعات مالی وام را برای متقاضی ارسال کند . شاید باور نکنید تعداد تماس ها در این رابطه به صفر رسید .

داشتن وب سایت خوب در اینترنت یا شبکه داخلی سازمان ، برای صندوق قرض الحسنه شما ، یک تحول بزرگ می باشد که علاوه بر ده ها مزیتی که دارد باعث کاهش مراجعات حضوری و تماس های تلفنی خواهد شد و این امر آسودگی خاطر شما و همکاران تان را بهمراه خواهد داشت .

2 دیدگاه ها

  1. علی گفت:

    درود و وقت بخیر
    آقای نیکنام عزیز من مدتهاست که دنبال یک همچین برنامه ای که شما فرمودید برای صندوق خانوادگی خودمان که توسط اینجانب مدیریت میشود هستم ولی متاسفانه نرم افزارهای موجود که بررسی کردن توقع من را برآورده نمیکند ویا نتوانستم برنامه مناسب را پیدا کنم مهمترین گزینه من ورود اعضا با کلمه عبور ورمز مختص به خود و اطلاع از موجودی و دیگر اطلاعات حساب ایشان می باشد
    لطفا اگر چنین برنامه ای را می شناسید معرفی نمایید
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 8 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
Increase more than 500% of Email Subscribers!
Your Information will never be shared with any third party.